
Facilitair Coördinator | 36 uur
- Op locatie
- Dordrecht, Zuid-Holland, Nederland
- € 3.253,86 - € 3.944,48 per maand
- Algemeen
Functieomschrijving
Energieke Facilitaire Coördinator gezocht! Heb je ervaring in het coördineren van facilitaire dienstverlening en wil je een cruciale rol spelen in het verbeteren van levenskwaliteit binnen de ouderenzorg? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Bij De Merwelanden staat Goed Leven centraal!
Bij De Merwelanden draait alles om een goed leven. Of je nu bewoner, familie, mantelzorger, vrijwilliger of collega bent, met elkaar streven we naar een woonomgeving waar onze bewoners zichzelf kunnen zijn. Onze huiselijke sfeer, waar bewoners hun eigen stempel op kunnen drukken, biedt de perfecte setting voor fijne momenten op hun eigen bank of in de gezellige woonkamer aan de grote tafel onder het genot van een drankje en wat lekkers, zoals ze dat altijd hebben gedaan zodat ze zich thuis voelen. Wij zijn opzoek naar nieuwe collega's die ons komen helpen om onze bewoners en bezoekers zoveel mogelijk geluksmomentjes te bezorgen.
In 2024 hebben De Merwelanden, PZC Dordrecht, de Blije Borgh en Aafje de handen ineengeslagen en samen de ZorgCoöperatie Drechtsteden opgericht. Ons doel? De zorg voor onze bewoners en cliënten naar een hoger niveau tillen door slimmer en efficiënter met elkaar samen te werken. Een belangrijke stap in dit proces is het samenvoegen van de ondersteunende diensten.
Vanzelfsprekend heb je passie voor het facilitaire vak! Je hebt ervaring in het coördineren van een team en van diverse facilitaire processen. In de functie van Facilitair Coördinator zorg je er samen met de Teamleider Facilitair en alle collega’s voor dat iedereen zich welkom voelt op zijn woon- of werkplek.
Je hebt een belangrijke rol in de verdere ontwikkeling van de facilitaire dienstverlening. Je hebt oog voor de veranderende wensen en behoeftes van de eindgebruikers en deze vertaal je moeiteloos naar het leveren van de juiste dienstverlening. Je bent in staat om werkzaamheden te overzien en om prioriteit aan te brengen door hoofd- en bijzaken te onderscheiden. Je houdt rekening met de belangen en lagen van de organisatie en denkt oplossings- en samenwerkingsgericht om knelpunten te voorkomen. In deze rol ben je in nauw contact met de Teamleider Facilitair en bij vakantie of afwezig van de Teamleider ben jij goed in staat deze waar te nemen. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor het coördineren, beheren en aansturen van diverse afdelingen zoals de Linnenkamer, de Receptie en de Technische Dienst. Je staat verder in dicht contact met de afdelingen Wonen, Zorg, ICT en Financiën. Daarnaast beheren jullie diverse (Facilitair) contracten, waarbij de dienstverlening van onder andere schoonmaak/glasbewassing, afval, groenvoorziening, ongediertebestrijding, onderhoud en duurzaamheid een groot aandeel van je takenpakket is. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het opzetten en beheerden van ons nieuwe Facilitaire meldpunt: Topdesk; een centrale plek waar onder andere alle meldingen digitaal binnenkomen. Bij evenementen sta jij paraat en voor een (interne) verhuizing of een bestelling van bijvoorbeeld kantoorartikelen, of een nieuw bureau, draai jij je hand niet voor om.
Als Facilitair Coördinator participeer je in diverse facilitaire- en onderhoudsprojecten en pak je de uitvoer van (deel) activiteiten op. Je neemt deel aan aanbestedingstrajecten en ondersteunt de Facilitair Leidinggevende bij financiële werkzaamheden, zoals het leveren van input voor de jaarlijkse begroting en het bewaken van het bijbehorende budget. Voor het opstellen van het jaarplan lever je een actieve bijdrage en zorg je deels voor de uitvoering hiervan. Je doet voorstellen met als doel de dienstverlening te optimaliseren en knelpunten op te lossen. Je zorgt dat administratieve processen optimaal verlopen, en van termen als MJOP, DKS, HACCP, RI&E en BHV begint jouw facilitaire hart sneller te kloppen.
Je begrijpt als geen ander dat het succes binnen facility management wordt bepaald door de kracht van samenwerken en kennis delen en je zet je hier actief voor in.
Sta jij aan de start van jouw carrière en heb je een Facilitaire opleiding of soortgelijke opleiding afgerond, dan is deze startersfunctie ook interessant voor jou!
Vereisten
Minimaal een mbo-4 diploma in het bezit heeft, bij voorkeur in de richting van Facilitair Management;
Ervaring heeft met coördineren van een team en met processen;
Affiniteit heeft met de ouderenzorg en een servicegerichte instelling heeft;
Beschikt over sterke communicatieve en organisatorische vaardigheden;
Proactief is en oplossingsgerichte houding heeft.
Wat bieden wij jou?
Een dynamische functie binnen een warm en professioneel team;
Een salaris volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg, FWG 45 (min. € 3.253,86- € 3.944,48 bruto per maand o.b.v. 36 uur).) Per 1 juli komt er een salarisverhoging van 4 %;
Een eindejaarsuitkering van 8,33%;
Een tijdelijk contract met uitzicht op een vast contract;
Aantrekkelijke extra arbeidsvoorwaarden zoals een fiets- en pc-regeling, keuze uit meerdere collectieve ziektekostenverzekeringen.
Ook nog leuk om te weten:
Jarig? Dat moet gevierd worden! De jarigen worden uitgenodigd voor een lunchbijeenkomst met de bestuurder;
Dagelijks vers fruit voor de nodige vitaminen;
Gratis gebruik maken van de fitness;
Trainingen en cursussen via Studytube;
Bedrijfscoach.
Enthousiast?
Ben jij de enthousiaste en gedreven Facilitaire Coördinator die wij zoeken? Solliciteer dan nu en draag bij aan het creëren van een warme en veilige omgeving voor onze bewoners en collega's.
Wil je meer informatie over de functie, dan kun je contact opnemen Teamleider, Lars Groenendijk via 06 20372598 of met onze Recruiter Anouk Vooges via 06 83348202.
Goed om te weten: Wij vragen referenties en doen navraag. Ook vragen we je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overhandigen en vergoeden de kosten van de aanvraag.
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!