Overslaan naar content

Medewerker Financiële Administratie | 36 uur

  • Hybride
    • Dordrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • € 2.881,14 - € 3.733,75 per maand
  • Algemeen

Functieomschrijving

Voor De Merwelanden zoeken wij een Medewerker Financiële administratie, Help ons de toekomstbestendige zorg van morgen te realiseren, met jouw financiële expertise.

 

Organisatie

 

 “Onze Missie: Een waardevol leven voor ouderen, waar je er als mens toe doet en in verbinding met anderen staat: samen voor een goed leven! “

 

De Merwelanden is een woon- en zorgcentrum in de groene Dordtse wijk De Staart, aan het Wantij en nabij Nationaal Park De Biesbosch. De Merwelanden biedt ouderen een waardevolle woonplek, waarbij de kernkwaliteit de zorg voor mensen met een psychogeriatrische ondersteunings- of zorgvraag is. Van thuiszorg in de wijk tot groeps- en individuele woonvormen met zorg binnen het centrum: ouderen kunnen, ongeacht hun toenemende zorgbehoefte, veilig en vertrouwd op dezelfde plek blijven wonen dankzij diverse huur- en zorgappartementen.

 

“Het is onvoorstelbaar wat er hier allemaal met bewoners, vrijwilligers en medewerkers wordt georganiseerd. Het bruist van activiteiten voor de bewoners”

 

Over de bedrijfsondersteuning bij De Merwelanden

 

Bij bedrijfsondersteuning bieden we een breed palet aan diensten, zowel zelfstandig als in samenwerking met externe partijen. De ondersteunende processen vormen de ruggengraat van het primaire proces en zijn onderverdeeld in de volgende aandachtsgebieden: Facilitair, Financiële- en zorgadministratie, ICT, Woningverhuur, Inkoop en Vastgoed. Deze teams worden aangestuurd door een aantal (meewerkende) teamleiders/coördinatoren. Inkoop, Vastgoed en Control vallen direct onder de verantwoordelijkheid van de Manager Bedrijfsondersteuning. In totaal werken er ruim 30 medewerkers binnen de bedrijfsondersteuning. Naast het aanbod voor kleinschalig wonen biedt De Merwelanden ook huurappartementen met en zonder een zorgfunctie aan. De verhuur hiervan wordt verzorgd door de woningverhuurafdeling binnen de bedrijfsondersteuning.

De opgave voor de komende jaren van de bedrijfsondersteuning zijn:

 

  • Toekomstbestendig vastgoed ontwikkelen en financieren;

  • Verbetering van de ondersteunende processen, onder andere door samen te werken binnen de Zorgcoöperatie Drechtsteden en optimalisatie van applicaties;

  • Een gezonde financiële huishouding om investeringen te kunnen blijven doen;

  • Een passende balans tussen de geboden zorg en de juiste financiering.

 

 

“We bieden bij bedrijfsondersteuning een breed palet aan diensten, al dan niet in samenwerking met derden

 

Als Medewerker Financiële administratie zorg jij voor een correcte en efficiënte verwerking van de financiële administratie en met name de verhuur administratie. Je ondersteunt de Manager Bedrijfsondersteuning, de controller en de afdeling woningverhuur in het voeren van een tijdige en accurate administratie. Naast je administratieve werkzaamheden houd je contact met klanten over facturen en met huurders over huurincasso’s of wijzigingen daarin. Je werkt daarbij nauw samen met de Woonconsulent. Ook ondersteun je de controller door knelpunten te signaleren en mee te denken over verbeteringen in de dienstverlening en processen. Zo draag je actief bij aan het opstellen én implementeren van oplossingen die het werk voor zowel klanten als collega’s beter en efficiënter maken.

  

Wat ga je doen? 

 

  • Zorgdragen voor een correcte en efficiënte verwerking van de financiële- en verhuuradministratie;

  • Ondersteunen van de Manager Bedrijfsondersteuning, de controller en de afdeling woningverhuur bij een tijdige en accurate administratie;

  • Onderhouden van contact met huurders over facturen, huurincasso’s en eventuele wijzigingen daarin;

  • Signaleren van knelpunten in de dienstverlening en administratieve processen;

  • Bijdragen aan het opstellen én implementeren van verbeteringen die leiden tot efficiënter werken en betere service voor klanten en collega’s.

Vereisten

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die; 

  • Een afgeronde mbo- of hbo-opleiding in een financiële richting heeft;

  • Ervaring heeft met boekhoudkundige werkzaamheden en verhuuradministratie (ervaring in de zorgsector is een pré);

  • Nauwkeurig en analytisch werkt, maar ook praktisch en oplossingsgericht is;

  • Handig is met Excel en boekhoudsystemen (bij voorkeur AFAS);

  • Betrokken is bij onze missie “Samen voor een goed leven” en graag in de ouderenzorg werkt.

 

Wij bieden wij jou?

 

  • Een dynamische functie binnen een warm en professioneel team; 

  • Een salaris volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg, FWG 40 (min. € 2.881,14 ,- max. € 3.733,75 bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek);

  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%; 

  • Aantrekkelijke extra arbeidsvoorwaarden zoals een fiets- en pc-regeling, keuze uit meerdere collectieve ziektekostenverzekeringen. 

 

 

Enthousiast?
Wil je meer informatie over de functie, dan kun je contact opnemen met onze Manager Bedrijfsondersteuning, Rob Volmerink via 0644293900 of met onze Recruiter Anouk Vooges via 06 83348202.

 

Goed om te weten:

Wij vragen referenties op en doen navraag. Ook vragen we je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overhandigen en vergoeden de kosten van de aanvraag.

 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Anouk Vooges

Dit is je recruiter. Heb je een vraag over de vacature dan kan je telefonisch contact opnemen, 06 83348202 of per email, a.vooges@demerwelanden.nl