Overslaan naar content

HR Administrateur | 20 - 28 uur

  • Hybride
    • Dordrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • € 3.253,86 - € 3.944,48 per maand
  • Personeelszaken

Functieomschrijving

Wil jij aan de slag als HR Administrateur en ben je op zoek naar een baan met veel afwisselende werkzaamheden? Dan is deze vacature wat voor jou!

Bij De Merwelanden staat Goed Leven centraal!
Bij De Merwelanden draait alles om een goed leven. Of je nu bewoner, familie, mantelzorger, vrijwilliger of collega bent, met elkaar streven we naar een woonomgeving waar onze bewoners zichzelf kunnen zijn. Onze huiselijke sfeer, waar bewoners hun eigen stempel op kunnen drukken, biedt de perfecte setting voor fijne momenten op hun eigen bank of in de gezellige woonkamer aan de grote tafel onder het genot van een drankje en wat lekkers, zoals ze dat altijd hebben gedaan zodat ze zich thuis voelen. Wij zijn opzoek naar nieuwe collega's die ons komen helpen om onze bewoners en bezoekers zoveel mogelijk geluksmomentjes te bezorgen.

In 2024 hebben De Merwelanden, PZC Dordrecht, de Blije Borgh en Aafje de handen ineengeslagen en samen de ZorgCoöperatie Drechtsteden opgericht. Ons doel? De zorg voor onze bewoners en cliënten naar een hoger niveau tillen door slimmer en efficiënter met elkaar samen te werken. Een belangrijke stap in dit proces is het samenvoegen van de ondersteunende diensten, en op dit moment zijn we druk bezig met het opbouwen van een sterk HR team. Om dit initiatief extra kracht te geven, kijken we ernaar uit om een nieuwe collega te verwelkomen.
Ons HR team bestaat uit 9 medewerkers. Een Manager, 2 HR Adviseurs, Recruiter, 2 Praktijkopleiders, Adviseur Leren en Ontwikkelen en 1 HR administratie medewerker.

Als HR Administrateur binnen De Merwelanden speel je een belangrijke rol in het verwerken van diverse administratie en het ondersteunen van dagelijkse HR-taken en processen. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor je collega’s over administratieve HR vraagstukken. Vragen over en het verwerken van verlofuren, arbeidsovereenkomsten zijn dagelijkse zaken voor jou.
Je verzorgt de afhandeling van de verzuimadministratie. Je participeert en hebt inzicht in de processen van de salarisadministratie. Daarnaast verzorg je de administratie op het gebied van opleidingen. Ook heb je kennis van de CAO en arbeidswet- en regelgeving en kun je teamleiders informeren over operationele zaken wanneer dit nodig is. Vanuit het contact met leidinggevenden, medewerkers en het HR-team signaleer je behoeftes, onduidelijkheden en weet deze te vertalen naar een voorstel tot verbetering. Een flexibele en initiatiefrijke instelling is dus een must. Het betreft een veelzijdige functie waarbij een grote mate van zelfstandigheid gewenst is.

Als HR Administrateur heb je onder meer de volgende taken:

  • Verzorgen van administratie van in-, door- en uitstroom van personeel;

  • Verwerken van mutaties of verrichten van werkzaamheden op het gebied van personeelsbeheer;

  • Verzorgen van verlof- en verzuimadministratie;

  • Voorbereiden van de salarisadministratie;

  • Nauwkeurig verwerken van HR Processen. Je bent een administratieve held die overzicht kan behouden en niet snel uit het veld geslagen is;

  • Up to date houden van je kennis over bijvoorbeeld wet- en regelgeving;

  • Het uitvoeren van personeelsregelingen zoals beheer van de lief en leed regeling;

  • Sparring-partner; meedenken en uitvoeren van verbeterprojecten. Je ziet waar de knelpunten zitten in onze processen en weet deze te vertalen naar een efficiëntere uitvoering.

Vereisten

  • Een afgeronde mbo-4 opleiding;

  • 3 - 5 jaar werkervaring binnen HR;

  • Kennis van de cao VVT en arbeidswet- en regelgeving;

  • Nauwkeurig en hebt een oog voor detail;

  • Communicatief vaardig;

  • Kennis van de wet van poortwachter;

  • Ervaring met AFAS is een pré;

  • Affiniteit met de ouderenzorg.


Wat bieden wij jou?

 

  • Een prettige werksfeer en gezellige collega’s en cliënten;

  • Afwisselende en zelfstandige functie;

  • Het is mogelijk om één werkdag thuis te werken;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden: een fietsplan, fiscale regeling voor reiskosten en korting op diverse zorgverzekeringen;

  • Een jaarcontract;

  • Een salaris conform de cao VVT in FWG 45, (€ 3.253,86- € 3.944,48 bruto per maand o.b.v. 36 uur).

 

Ook nog leuk om te weten:

  • Jarig? Dat moet gevierd worden! De jarigen worden uitgenodigd voor een lunchbijeenkomst met de bestuurder;

  • Dagelijks vers fruit voor de nodige vitaminen;

  • Gratis gebruik maken van de fitness;

  • Trainingen en cursussen via Studytube;

  • Bedrijfscoach.

 

Enthousiast?

Solliciteer direct of neem contact op met onze HR Manager, Elles de Wal via 06 82370028 of met onze Recruiter, Anouk Vooges via 06 83348202. Whatsappen kan ook altijd! 

 Goed om te weten: Wij vragen referenties en doen navraag. Ook vragen we je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overhandigen en vergoeden de kosten van de aanvraag.

of

Apply with Indeed onbeschikbaar