Overslaan naar content

Medewerker team Welkom, Oproepkracht/Weekendkracht

  • Op locatie
    • Dordrecht, Zuid-Holland, Nederland
  • € 2.404,03 - € 2.960,9 per maand
  • Algemeen

Functieomschrijving

Ben jij een gastvrij en klantgericht talent? Kom dan ons team Welkom versterken! 

 

Bij binnenkomst in de ontvangsthal ben jij het eerste aanspreekpunt en het gezicht van De Merwelanden. Je ontvangt bewoners, bezoekers en collega's met een warme glimlach, ondersteunt administratief en beheert het telefoon- en alarmeringssysteem. Met jouw enthousiasme omarm je ons principe 'Samen voor een goed leven', zodat onze bewoners zich elke dag thuis en gewaardeerd voelen bij De Merwelanden. 


Over team Welkom 
Onze collega's van de receptie vormen met elkaar het team Welkom! Samen zorgen zij voor een hartelijke en persoonlijke ontvangst, waarbij passie en zorg centraal staan. Onze ontvangsthal krijgt op dit moment een prachtige transformatie. Eind november is de verbouwing klaar en kunnen we onze gasten verwelkomen in het bruisend hart van De Merwelanden. In de tussentijd ga je werken achter de tijdelijk ingerichte balie. De openingstijden van de receptie zijn: maandag t/m zondag van 08:00 tot 19:30 uur 

 

Je gaat werken volgens een rooster dat we samen gaan opstellen. De diensten worden verdeeld in een ochtenddienst en een avonddienst. Je werkt onder de enthousiaste begeleiding van de teamleider Facilitaire Dienst. 

 

Wat ga je doen? 

 

Gastvrij ontvangen en doorverwijzen 

  • Ontvangen van bezoekers, bewoners en collega's; 

  • Registreren van bezoekers en bijhouden van bezoekersadministratie; 

  • Beantwoorden en doorverwijzen van vragen en klachten, en vastleggen in het meldingssysteem; 

  • Verwijzen van leveranciers (zoals postbodes) naar de juiste plek. 

 

Telefonisch en technisch beheer 

  • Afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer en alarmmeldingen; 

  • Bedienen van storings- brand- en overige alarmen volgens protocol en inschakelen van de juiste personen;

  • Monitoren van camerabeelden, signaleren van onregelmatigheden en daar volgens procotol op handelen. 

 

Ondersteunende en administratieve taken 

  • Printen en versturen van uitgaande post en het verwerken van inkomende post;

  • Verzorging van de ontvangsthal; 

  • Voorraadbeheer van kantoorbenodigdheden; 

  • Administratieve ondersteuning van de klantenservice; 

  • Het beheren van de agenda’s van onze vergaderkamers. 

Vereisten

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste collega die; 

 

  • Gastvrijheid en klantgerichtheid hoog in het vaandel heeft staan en altijd streeft naar een warme, professionele ontvangst voor onze bewoners, bezoekers en collega's; 

  • Thuis is in systemen zoals Microsoft Office, ONS, KPN Receptionisten, en andere applicaties, of je bezit de kracht je snel systemen eigen te maken; 

  • Uitstekende communicatieve vaardigheden heeft, zowel mondeling als schriftelijk in de Nederlandse taal; 

  • Goed op de hoogte is van informatiebeveiliging en dit altijd in de praktijk toepast;

  • Altijd alert blijft bij het monitoren van systemen en de veiligheid van onze bewoners nooit uit het oog verliest;

  • Het principe “Samen voor een goed leven” volledig omarmt en handelt vanuit zorgvuldigheid, betrokkenheid en respect;

  • Snel en daadkrachtig handelt bij alarmmeldingen en calamiteiten, met een focus op de veiligheid van iedereen. 

 

Wij bieden 

 

  • Een dynamische functie binnen een warm en professioneel team; 

  • Een salaris volgens de CAO Verpleeg- en Verzorgingshuizen & Thuiszorg, FWG 20 (min. € 2.404,03,- max. € 2.960,90 bruto per maand o.b.v. een 36-urige werkweek);

  • Een eindejaarsuitkering van 8,33%; 

  • Een wisselend rooster dat ruim van tevoren bekend is, zodat dit te combineren is met studie, gezin of ander werk. Aantal werkuren per week stemmen wij graag met jou af; het werk vindt voornamelijk plaats op de zaterdagen en zondagen.

  • Doelgroepgerichte trainingsprogramma's; 

  • Aantrekkelijke extra arbeidsvoorwaarden zoals een fiets- en pc-regeling, keuze uit meerdere collectieve ziektekostenverzekeringen. 

 

Enthousiast? 
Wil je meer informatie over de functie, dan kun je contact opnemen met Suzanne Visser via 06 20472976 of met onze Recruiter Anouk Vooges via 06 83348202. De sollicitatiegesprekken zijn gepland in week 41 en week 42. Wij vragen je vriendelijk om hier alvast rekening mee te houden in je agenda.

 

Goed om te weten:

Wij vragen referenties op en doen navraag. Ook vragen we je een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) te overhandigen en vergoeden de kosten van de aanvraag.

 

of

Apply with Indeed onbeschikbaar

Anouk Vooges

Dit is je recruiter. Heb je een vraag over de vacature dan kan je telefonisch contact opnemen, 06 83348202 of per email, a.vooges@demerwelanden.nl